fredag 31 december 2010

Söt grabb

Igår var jag mega trött runt ett där, så jag puffade på Niklas som redan låg & sov brevid mig i soffan & sa "ska vi gå & lägga oss?" han mumlade halsatte sig & lade sig igen. Jag gick & borstade tänderna, gjorde mig iordning för sängen & sen ropade jag ut till honom "ska du ligga där ute eller?"..."hohooo". Men jag fick inget svar, så jag la mig ner ett tag. Somnade visst & vaknar helt plötsligt av att jag är kissnödig så jag går upp. Han ligger där, i exakt samma ställning & snarkar.... HAHA!
Jag frågade ytterligare en gång "ska du inte lägga dig i sängen & sova istället" & han typ flyger upp & säger "joo men jag var ju på väg"

HAHAHAHAHAHA. När han kom in i sovrummet så utbrister han "Men va fan, klockan är ju tio över sju! Jag har ju sovit där hela natten.." Hahahahaha... Ja?
Han är så borta när han sover så det finns inte, känner ingen mer som är så borta!

Nuuuuuuuu, har jag duschat, tvättat håret, blåst det & allt det där tråkiga, skönt att vara av med det. Plockat ihop alla pizzakartonger & burkar som va i vardagsrummet & dom tog Niklas med sig när han klev ut ur sovrummet som en zombie, tackar !
Nu blir det fix, ikväll blir det middag & sen kalas uppenbarligen (:

GOTT NYTT ÅR !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar