onsdag 15 december 2010

övergvägande..

Jag har nog bestämt mig för att stryka dig ifrån min vännerlista nu. Vi gick från best buddies - till inget alls på noll sekunder & det verkar ju inte röra dig om ryggen så? Why try? Jag har väntat & väntat, på att DU ska komma tillbaka. Den personen DU var. Jag försökte vara trevlig, även om jag bara ville spy dig i ansiktet när du sa vissa saker.. Men nu har jag bestämt mig för att det inte går, du är inte värd det helt enkelt.
Jag förstår inte hur man bara kan skita i sina gamla vänner, när man får EN ny.
Dåligt, så du kan dra.

Även om andra kanske aldrig skulle erkänna att dom tycker likadant, så vet jag att dom tycker det, men det är aldrig något du skulle förstå om man sa det till dig ändå.

I GIVE UP !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar