tisdag 21 december 2010

Ja ä int bitter.

Avklarat - Rim på alla paket jag har köpt hittills! Vilket är sex stycken! Sen har jag även rimmat på två till, som jag vet jag ska inhandla. Resten är oklart & får bli rimmade imorgon! Mohahaha. Jag är lite bra ändå, kommer på fiffiga rim & ledtrådar.



Nu såg jag att klockan var massor mer än vad jag trodde, så ifall min ROLIGA pojkvän, som nu i alla fall har vaknat, kan sluta sitta SLICKAD vid sitt SIMS spelande... Så kanske jag kan dra några avsnitt utav Jersey Shore innan jag ska nanna! Vilket inte behöver vara tidigt, eftersom jag inte har någon väckarklocka som ringer imorn :D gott. Dock vill jag inte ha samma sömn som inatt, jag vaknade typ varje timma. Jag klarar verkligen inte av att ha klockan ställd, jag sover skitoroligt! Varje gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar