måndag 6 december 2010

Liam lär sig.

Alldeles för fort. Idag när jag kom till mammsen, så satt Liam & tjurade i köket & stärckte upp armarna emot mig när jag kom in. Så jag tog väl upp honom & tog med honom ut till mitt place. Tog upp Buddah i handen OCH HÖR OCH HÄPNA, småbarn brukar ju ta tag i saker & klämma hårt.. väldigt hårt. Men Liam klappade & petade på Buddah, jätte försiktigt samtidigt som han viskade ut lite oförståeliga ord & Buddah mest satt där & kollade. SÖÖÖT! Det är bra bebis det! I alla fall, när vi kom in i mitt rum, satte jag honom i sängen & han började genast stöka till bland alla kläder jag vikt ihop & lagt i högar. Sen skrek han tjejskrik & varje gång jag tittade på honom & sa sluta så skrattade han hysteriskt... Det är dålig bebis det! Hahahaha. Men han är för go!

Nu har jag & Linda vart iväg för att köpa gymkort på ett ställe som öppnar tolv varje dag.. Så när vi kom dit, stog det på en skylt "öppnar tre, endast idag" ...... SKOJAR NI ELLER! Baaaaaaah. Så det är väl bara att vandra tillbaka senare, eller imorgon.

Nu ska jag vänta på männen i huset, sen blire Köttslamsås & Larvspagetti ! MUMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar