söndag 19 december 2010

Livet skiter på Allex

Helt seriöst, vad i helvete.

Jag & Linda begav oss som sagt till stan för att inhandla lite paket, först parkerade vi fel, sen blev det trafikstockning på den parkeringen vi skulle in på för att en kärringjävel bestämde sig för att parkera åt fel håll, bakom ett par bilar & göra sitt ärende......... Sen, stressade vi runt, jag hittade TRE presenter, SHOHOOOOU! Not. Sen skulle jag haft en fjärde som jag hade kollat ut MEN jävla Åhlens jävel hade stängt!!!!! Så vi åkte till Bergvik för att Linda ville äta & då var jag också hungrig. Så vi drog till IKEA för att äta julbord & efter att vi hade gått igenom hela jävla labyrint IKEA så var det stängt i restaurang-fan & då drog vi in till Bergvik & skulle äta på Coop-Restaurangen men då stängde dom efter kunden som stog framför oss....... DÅ gick vi till äckel mc donalds för att trycka i oss en fet hamburgare & Linda beställer. Ni som känner mig vet att jag bara äter McFish & när jag ska beställa så finns den inte! Jag går över till Coop-Restaurangen & frågar i den lilla kiosken om dom har någon korv kvar ja kan få köpa & då får jag ett "Nej, vi har som sagt stängt serru"
OKEJ. Hade det inte vart en disk emellan kärringjäveln & mig så hade hon haft ett knäckt näsben vid det här laget, JAG LOVAR!!!!!!!
I alla fall, vi åker sen hem, Linda mätt & jag hungrig, jag bestämmer mig för att beställa en sista pizza innan året tar slut & ringer när vi är i Molkom, då jag skulle hämta min bil hos Lindas mamma innan. Så när vi kommer fram till rälsen så är det RÖTT, men bommarna var inte nere? & jag börjar fundera på om det finns en gud där uppe som vill att jag åker dit för mord eller liknande. Vi stog väl där i tio jävla minuter (jag tjatade o tjatade att hon skulle åka ändå för att bommarna var uppe, men IKKE!) sen flippar & går ut, ställer mig på rälsen & vevar till bilarna att det är OKEJ att åka, så alla åker............... Tack Allex för att du offrar livet?

Tillslut kom jag hem till grabbarna Julgrans fixare, svinsur, svinhungrig & med en KALL JÄVLA PIZZA. Tack, högra makt, TACK! Jag tänker fan inte gå till kyrkan & du kan ju bara räkna hur många gånger jag har svurit idag, så KEEP FUCK UP MY LIFE! Jag bränner ner kyrkan, jag lovar. Det är väl det närmaste man kan komma "dig", GUD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar