onsdag 22 december 2010

Jag hatar min bil !

Nu är jag tillbaka ifrån stan & klockan är 22.02! FY FAN. När vi skulle starta min bil, som har startat som en ängel varje dag, så funka inget. TUR, för bil-fan att han har hållt sig pigg & kry när jag har jobbat, vad skulle jag annars ha gjort?! Men i alla fall, ja bestämde mig för att putta in min bil i en bersvägg, vilket jag inte gjorde.. För jag hade inte tid, eftersom jag skulle handla klappar.. Men hur?! Jag ringde i panik till min mamma för att fråga om jag fick låna bilen, men det gick inte för sig för det var något fel på den.. & två minuter senare ringer hon upp & säger "Roger säger att du ska ta bilen i alla fall" så WIPS, var det löst, tack Roggan !

Så det bar av till stan, vi handlade & jag fick himla mycket problem.. För det första var det jag skulle köpa till mormor slutsålt, FUCK! Sen hittade jag inte det jag skulle köpa till mamma, helt jävla hopplöst! & ingen jälva present till Liam för den har jag letat efter o frågat om i typ 10 butiker, men ikke, slutsålt! Gaaaaaaaah. Men jag firrade väl typ fyra paket, utav sju, resten MÅSTE fixas imorn! Det är tre personer kvar. En är nog okej lätt.. Dom andra två verkar ju hopplösa!

Nu ska jag gå & lägga mig för jag är sur.
HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar