torsdag 2 december 2010

No life

Bara för att vara lite rolig, eftersom Nicko klagade på mig förra veckan, för att jag hade "så jäääävla mycket skit" i handväskan.. Så tänkte jag skriva upp allt som ligger i den.. Okej!

- En almenacka
- En halsduk
- Ett läppsyl
- Arbetsbeskrivning för Nöjes
- Lösnaglar
- Solglasögon
- Två plånböcker
- BH inlägg (vet inte varför, men klarar inte att ha dom i bh;n i alla fall, HAHA)
- Hudlotion
- En forex bank påse (sån man får när man växlar pengar)
- En biljett med oläslig text på (thai)
- Lösögonfransar
- Sminkväskan
- Helosan
- Kamera
- En snusdosa (niklas?)
- En nokia E71
- Tuggumipåse
- Ett USB
- En mp3
- Ett Halsband
- En parfym
- Ipoden
- Sladd till Ipoden
- Sladd till Telefonen
- Mobil laddare
- P-piller ask
- Kvitton
- Popcorn (opoppad SHIHOOU)
- Linsvätska
- Linsbehållare
- Tåg Biljetter
- Glasögon i fodral
- Busstidstabell
- Kartor
- Alvedon
- Tamponlåda (TOM)
- En klocka
- Extra hörlurar
- Nagellack
- Fis-hermans vänner
- En ring
- En plattång
- En extern hårddisk

Ja det va väl det ungefär..
Dags att rensa? Har inte gjort det sen thailand..
& detta går jag & bär på! HAHAHAHA. Jisses!
Hade jag orkat tagit kort så hade ni fått en bild..


Eller ni, jag gör det, den kommer strax! (: HAHA.

-------------

här kom den! ser inte alls mycket ut ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar