onsdag 8 december 2010

tutte!

Nu är jag hemma, har jobbat hela dagen från 10-20! Trodde jag skulle få gå tidigare, men IKKE! Helena skulle pront ha kvar oss till Glöggningen, så vi fick hitta på en massa uppgifter & hjälpa andra typ.. JAG HAR, släpat pallar med drickflak & backar på idag kan jag lova, jag fick hyperintelligens & extrakraft medans jag gjorde POJK-GÖRA! Haha.
I alla fall, all dukning var kvar till lunch & dom stackars praktikanterna som satt & VEK-RULLA-KNÖTIHOP alla servetter släppte vi strax efter två, för att vi behövde bordet (: HAHA.

I alla fall, glöggningen drog igång, Sara slutade men stannade o sällskapade med mig & det var tur kan jag lova! För det blev "VÄRY CROUDÄD" där ett tag. Björn Starrin fick även ett paket utav mig idag när han kom, alla trasiga pepparkakor. Annars äter han upp gästernas, men det uppskattades med en klapp på axeln & "vaa gooo du ä.." Allex fixar! Har även fått höra på hans extremt snygga värmlandsengelska idag, HAHAHAHAHAHA, Jisses.

Nu har jag ont i fötterna, sitter nerbäddad under täcket för det är typ 15 plus i rummet, lyssnar på Niklas gamla musik från förr & har precis ätit fyra små pannkakor.
That's all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar