torsdag 9 december 2010

Hey Gay

Idag har jag fan inget roligt att skriva. & internet är helt mongo i huvudet här så jag vet inte ens om detta kommer att publiceras.. Haha, låter som jag skriver ett avskedsbrev, hohohohohuhu. Men Men! Nu står alla i hela huset härinne & ska fixa internet.. Eller något. Wii!

Jag har jobbat 11-17.30 inget nytt hände.. Jo, vi fick sätta oss & vikarullaknytaihop servetter idag, trodde det skulle vara dödens tråkigaste uppgift, men det var soft & jag ägde på att göra det! Haha, Sarah satt brevid & klippte snören åt mig & när hon var färdig med det hann hon rulla tio stycken. Jag rullade i alla fall 150 stycken & det lär bli flera imorgon! Det är ingen som förstår vad TID våra uppgifter tar & vad jävla slitsamt det är, min rygg sa ifrån rejält idag & nu sitter jag här med stel nacke. Allt detta KÅNK! Eftersom servisen verkar vara allmänt tröga, så får vi både städa & plocka iordning efter dem, plus vårat arbete - BLAHAAAA! Idag var det god mat i alla fall, stekt fisk, potatis & Currysås. När jag kom hem fick jag stekt fisk, potatis & Remouladsås! Som smakar curry. HAHAHAHA ! Men jag gillar rätten så mycket så det kvittar mig, glad så länge jag får äta! (: NOMNOM.

Nu tänker jag nog dra på Bröderna Karlsson & krypa ner under täcket, får se om jag får med mig min datanörd till pojkvän!
HEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar