onsdag 15 december 2010

OKEJ OKEJ..

Okej okej okej.. Jag förstår att ni är rädda för att typ halka eller något nu när det är snö & kallt. MEN någon måtta får det ju vara? Imorse hade jag jätte bråttom & jag tackar gud för att jag var redig & tankade bilen igår för jag hamnade först bakom en bil som åkte i 70... Körde tillslut om & kör en bit till & hamnar bakom ett led som kör i 60 !! Jag skällde över lastbilden längst fram att dom fan inte borde få köra på en-filiga vägar när jag pötsligt ser hur han kör ut på andra sidan vägen & kör om... Då låg han bakom en jävla mes-körare & jag menar OKEJ, ni får köra sakta & säkert, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 30 jävla kilometer under hastighetsbegränsningen? & nu vet jag att ni tänker "du får väl planera & åka en kvart tidigare" men NEJ, det tänker jag inte göra. SLUTA SÅSA ISTÄLLET ! Btw, så körde jag över en stelfrusen räv när jag körde om, BONK sa det i hela bilen.. Sen när jag åkte hem körde jag över honom igen.. STACKARE! Förlåt.

Så, nu har jag skrivit en bibel om min bilkörning idag, så jag kan lika gärna tillägga att jag glömde min Ipod imorse & eftersom radion är fuckad & jag inte har någon bra CD så åker jag i total tystnad under min bilresa. Varning för att somna? Speciellt när man åker i SEXTIO JÄVLA KILOMETER !!!..

Så, nu ska jag äta :) Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar