lördag 11 december 2010

F-A-N

Det är vi det. Fredrik, Allex & Niklas!
Idag har jag jobbat o jobbat, dagen var segare än segast! Usch. Dukningen gick dock ganska fort, men det är så dött, speciellt idag när inte Leeeeeråj & Tysken va där, dom peppar ju oss så bra! Helena var inte heller där, alla va lediga -.-

Men i alla fall, dagen flöt på, vi fick köttfärsås o spagetti till lunch idag, en jävligt fet tallrik, men den gick ner såklart :) Sen satte vi & vekrullaknötihop servetter som vanligt & Skuggan kommer in i panik & vrålar att köket inte har någon glögg & om vi hade körkort? & det har ju jag, så Allex fick hoppa in i leklandet bilen (HAHAHAHAH SÅ JÄVLA SNYGG) & åka till Konsum på Glögghandling... 30 flaskor glögg blev det tillslut & han i kassan frågade om jag var törstig. Gjorde det enkelt för mig & svarade ja!

Slutade sju, gasade hem till mina pojkvänner & blev serverad korv, pommes & bea! Den satt fint, jag klarar inte av dessa håltimmarna mellan måltiderna, inte min grej!
Nu ska vi fisa till det riktigt här i rummet & mys-mysa. Nej men, vad som händer, får vi se! Grabbarna håller på & meckar dator, så jag håller mig helt enkelt undan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar