måndag 13 december 2010

God Morgon!

Fan också.. Jag blev väckt i panik, 09.46 för då skulle niklas helt plötsligt till jobbet tidigare & jag skulle ju skjussa honom! Eftersom att vi kollade på film igår tills klockan var tre, var jag lite seg, men efter att Anki bestämde sig för att köra honom istället, så tänkte jag att jag aldrig skulle somna om! Men det gjorde jag tydligen & nu vaknade jag klockan ETT! Fan också, ja som tänkte sova till elva eller något.. !

Nu sitter jag mest här, hungrig & väntar på att Jag & Linda ska dra & träna vid fem, jag hittar inte mina shorts & Niklas dator som jag tänkte roa mig med Sims på fungerar fan inte, musen o tangenterna är döda! Så vad ska jag hitta på, killarna kommer i och för sig hem snart, tror jag? Ingen aning.. Kanske inte, har jag en känsla utav?

Jaja, nu när jag somnade om drömde jag en sjuk dröm igen, jag var på klassresa med folk som jag aldrig sett förr & min familj var på samma stället på något vis. Vi var fortfarande i Karlstad med var ändå tvugna att hinna med en massa bussar överallt & jag hade glömt min vinterjacka hemma så det var ett jävla krångel. Jag & Ludvig, spelade bowling på INSIDAN utav banorna, vilket inte går på riktigt... HAHA, men han tappade i alla fall sin mössa när vi blev jagade av något gäng med fulla personer, en utav killarna TOG mössan & det blev ett jävla liv på Ludvig. Vi skulle åka & köpa en ny mössa men då kostade den 270 spänn & jag försökte övertala Ludde att jag kunde hitta den här killen & ta tillbaka mössan! Men då ville han ha något annat istället...... GAAAAH! Sen välte jag mig själv på en stol & vaknade!

DET ÄR DÄR, det äckliga kommer in... Inatt kollade vi på Inception & ni som har sett den vet ju att dom väcks ur sina drömmar med "kickar" som TEX, att tipps med sin stol..................... AAAAAAAAAAH! Det sista jag sa till Niklas inatt var att "drömmer jag något som handlar om filmen, då kommer jag freaka!" & så gör jag det... OFTA! Föresten var filmen grymt bra, jävligt krånglig att förstå i början men det gick allt bra tillslut! Häftigt att kunna göra det där, det vore fränt! (: 5 minuters sömn & man får en timma i drömmen, vilket skulle göra att man kan leva väldigt väldigt länge, om man tar sig ner några lager i sömnen! Kruxet är bara att vakna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar