måndag 13 december 2010

Färdigfixat!

PJU!
Nu är jag glad igen, nu är jag nöjd.
Det blev ju som sagt ingen träning, efter allt krångel, men nu står vi uppbokade på träning imorn i alla fall, mellan 14-15 ! Nu har vi ätit, köttbullar & makaroner, Niklas har hjälpt mig med Ipoden, så nu har jag både Itunes & har besegrat den - MOHAHA! Massa både gammal & ny musik på den jäveln nu. BRA!

Sen kom Mikael Johansson nergåendes för trappan, utklädd i en stor blond peruk, inlindad i ett lakan, med ett wiskas utklippt ljus, sjungandes "sankta lucia" & hade en bricka full med saffranskransar & äppelglögg med sig ner, GUD VAD MYSIGT! Han är för go den där! Bild kommer när jag har lagt in ifrån telefonen ;)

Nu sitter vi här, jag har fått en länk till ett es-knepigt spel utav Christer & är fast i det.. Kan inte sluta. Fast jag är på en omöjlig bana nu, så jag lär snart kasta ut datorn genom rutan! HAHA. Tack Christer -.-

Men med det, säger jag godnatt för idag!
Bjuder på ett par härliga snögubbar ifrån förra året, gjorda utav mig & lillebror!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar