onsdag 8 december 2010

24 dagars..

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Den här veckan
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Min favoritfödelsedag
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – En första
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner

Oj, denna blir lite klurig. Jag har aldrig varit en förhållande person på yngre dagar, jag har litat alldeles för lite på folk för att kunna ge mitt hjärta, det är självklart att man har vart kär, på många olika nivåer som t.ex. när man gick på lågstadiet & var kär i 10 olika personer, frågade chans hit & dit & bytte varje dag. På mellanstadiet, när man började tycka kändiskillar va snygga & vigde sitt liv åt dem? Sen på högstadiet när man blev tillsammans, gjorde slut, höll på, hatade varann, tvekade mellan flera killar? Jaaa you name it. Även så började fest-flirter dyka upp & det gick ju bara åt helvete tillslut det, man gömde sig för honom, ville inte prata med honom, råkade flirta med en som hade flickvän & så var det krig. Men jag gillar ändå den tiden, kan jag lova. Många skratt, skitsnack & panik attackskvällar med girlsen. Gymnasiet var ju också en tid för sig, men ingen kärlek. Tills jag träffade Niklas Johansson i tvåan på gymnasiet, då hände något & det blev ett förhållande utav det hela tillslut. & många år har det gått, tråkigt nog till & från, men även om han inte är min första kärlek, så är han nog den största. Vilket jag skriver om senare!

Det va det bästa ja kunde ge er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar