måndag 13 december 2010

PERFEKT !

Jag hittar inte mina shorts som jag ska träna i, jag kan ladda men inte byta låtar på Ipoden (det ser ut som att du inte har behörighet att göra detta) - VA I HELVETEE!! det är ju bara jag som använder dator faaaaaaaaaaaaaaan! Jag kan inte spela Sims för Niklas verkar ju ha byggt TVÅ stycken inkompetenta datorer för när jag väl fick igång musen så den lyser & allt, ja då funkar den inte i alla fall & tangentbordet som funkade i fem minuter löa också av!!!!!!!! GAHAHASHSHAHAHAHAAA!

Så nu kan jag inte träna, fylla på min Ipod ELLER spela Sims
DRA ÅT HELVETE.

4 kommentarer:

  1. Haha Allex! Kan du inte träna för att du inte hittar shortsen? Ta aldrig ett par andra byxor? =P & musiken orkar du väl ha i öronen en dag till? ;)

    SvaraRadera
  2. Jaaaaaaaaaaag hittade shortsen sen, så det va lugnt, annars hade jag bara stora mjukis där jag va! :p & ipoden är också fixad, mohahahahaha :)

    SvaraRadera
  3. Skönt Allex att de ordnade sig ;) vart är de ni tränar?

    SvaraRadera
  4. jajjemän! vi tränar på fritidsgården! as bra maskiner, nya o fräscha & billigt.

    SvaraRadera