tisdag 28 december 2010

Matvrak!

Seriöst, jag har ätit idag.. Ätit & ätit. Tänkte att jag skulle prova den där strategin om att man ska äta ofta & lite. Vilket resulterade i att jag va hungrig hela tiden nästan... Får nog köra på att trappa ner på mängderna istället, eller något.

Idag har jag ätit:
Frukost - 2 ägg & 3 prinskorvar
Lunch - Uncle Bens Sweet & Sour med kyckling & ris , liten portion.
Mellanmål - korv med bröd
Kvällsmys - Cheezeballz & 2 klementiner

uuurrrgghhh. Förmodligen kommer jag även att äta smörgås till kvällsmat också, känner redan att jag börjar bli sugen. Detta funkar ju inte! Känns som att jag blir mycket fetare med en gång, hur kan denna metod vara nyttig. Eller ja, det vet jag ju men.. ändå! Nu blir det ett avsnitt Simpsons sen Pirates of the Carribbean - Världens ände! med min trötta pojke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar