tisdag 21 december 2010

Kandelaber.

Säg det ordet till mig, visa mig en, ge mig en & jag knäcker näsbenet på dig!
Efter idag vill inte jag (förmodligen inte Carro heller) se en enda till, känns det som. Jag jobbade ju 10.00-15.30 mellan tio & elva gjorde vi klart vår uppgift med att plocka ner julpyntet (fyfan vad högt det var att stå på stege & klättra på bardiskar) så vi skulle fortsätta med att bära glas till glasförrådet, men eftersom dom redan var två så fick Sara gå dit & jag gick & hjälpte Carro med att göra rent kandelabrarna ifrån allt stearin, för det satt hon & gjorde ensam. Jag ångrar inte det, men fy fan! Satt där med balja & skrubbade, garvade & babblade massa strunt så trevligt var det ju men fan vilket slav-arbete! HAHAHA. Detta gjorde vi alltså mellan 11-15.30!! Plus att medlet var jätte starkt & vi blev fulla med utslag på armarna - YES! -.- Sen blev det kaos i restaurangen också, så vi fick hoppa in & hjälpa dom med både plocka tallrikar, glas & dra igång disken! Men det gick finnemang, vi var lite alltiallo idagens :)Idag har jag även fått JULMAT! :D :D Första gången i år! Alla andra är jättetrötta på det & jag mumsade som om jag aldrig hade fått mat förr :) Underbart! GOTT. Nu är jag hemma hos en sovande pojkvän & jag själv är också helt slut i både huvudet & kroppen.. Kanske blir att vila för mig också!

Tänk att skrubba & pilla bort stearin ifrån dessa jävlar, endel var HELTÄCKTA! & så smälte det ihop med varmt vatten, blev geggigt, grumligt... BAJS!
fyyyyyfaaaaaaaaaaan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar