måndag 13 december 2010

Saknar..

Det blev ett inlägg till.. Jag saknar att ha en egen lägenhet! Kom jag på. Jag känner mig alldeles för utspridd nu & vet inte riktigt vart alla mina grejer är. Jag vill ha ett mysigt litet krypin, helst med sned-tack & öppen spis. Inte för att jag vill elda, men den är fin & man kan ha värmeljus i den! Jag vill ha mitt egna space liksom, där jag inte är i vägen för någon.. Där jag kan måla väggarna hur jag vill, inreda hur jag vill, ha alla mina grejer på en plats. Saknar det! Vill även ha hund. Därför tycker jag nu att ni ska ge mig ett fast jobb & en fet lön. Så jag kan flytta till eget igen! Inte för att jag inte trivs där jag är, trivs jätte bra, men det går ju inte att leva på andra i längden, det fattar ju till och med jag. Men men, nu ska jag mysa ner mig & vänta på att Niklas ska släppa DATORJÄVELN & gå till sängs, för han ska upp snart, men det räknas inte just nu, datorn är nya frugan!
BAH.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar