söndag 19 december 2010

STOR KUK

HAHAHAHA, jag tror jag dör. Sitter här & kollar statistiken & allmän översikt över bloggen liksom.. & så ser jag vad folk har sökt på för sökord för att komma in på min blogg & det som står överst är "STOR KUK" ... HAHAHA? Varför. Varför?! HAHA.
Jag förstår inte riktigt, för det är liksom inget jag har skrivit om, eller? Men jag fick mig ett gott skratt i alla fall.

Kollade på The last Airbender förut, den var helt okej.. Men som jag visste skulle den sluta innan den liksom var slut & det kommer komma en tvåa! Den tecknade serien är mycket bättre! Samma likadant, fast tecknad & mer händelserik! Den gick på tvn på söndagar förr & vi var som klistrade hela dagen.

Nu ska jag snosa ner mig brevid min partner in crime & sussa, det ser himla skönt ut. Sen ska jag försöka minnas att inte gå in i granen som står utanför dörren, minnas att den står där & jag är redan kissnödig bara för det! Det lär ju bara bli smärtsamt & högljutt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar