söndag 5 december 2010

500 inlägg!

Det börjar bli endel inlägg nu & bara skit pratar jag? Haha, nej men.. Sitter här & är skit sugen på att färga håret, har två olika alternativ.. eller tre. MEN! Jag kommer ångra mig, men är fett trött på den förbannade jävla utväxten, som är råååmörk jämfört med mitt jävla hår som alltid blir ljusblont! Vill ha en mer neutral blond, men det går inte, färgar jag till det så räcker det med att jag duschar några gånger eller råkar vara i solen så är det lika ljusblont igen! Men detta som jag tänker på är mörkare alternativ.. Men jag vågar inte, ångrar jag mig så kommer jag ändå vägra att gå omkring med den ORANGA färgen i huvudet innan jag blir blond! Så va fan gör jag?

VARFÖR SKA DET VARA SÅ SVÅRT ATT BLI BLOND IFRÅN MÖRK?!
Men jag gjorde en fin beställning just, så nu får vi se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar