tisdag 7 december 2010

Trött

Jag är så trött att jag skulle kunna gå & lägga mig nu.. men jag får inte sova nu! Jag måste lägga mig i tid ikväll, eftersom jag ska upp tidigt & jobba, så jag vill inte somna, för då sitter jag vaken hela natten. Men vad ska jag hitta på? Niklas har jag bäddat ner i soffan & han sover för länge sen.. Desperate börjar inte förens om en & en halv timma, hur ska jag roa mig?

Jag skulle behöva tanka bilen & ta ut pengar men det kan jag inte göra nu för jag har blött hår & det är 18 fucking minusgrader! FREEEZING. Men jag måste, för jag orkar inte göra det imorn bitti, sover hellre en kvart extra.

Biggest looser är noll spännande & jag är törstig.. Plus att jag inte vill resa mig, det är snorkallt i detta hus & jag är lat helt enkelt. Börjar även känna imina ben efter dagens träning.. Inte mycket som är bra nu ni! Men jag klagar INTE :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar