fredag 10 december 2010

god fredags kväll !

Fy fan, jag är slut. Idag har nog vart den dryyyygaste dagen på länge, fy fan va tråkigt det var! Bättre blev det när klockan blev sex & det började välla in folk, men jag gick ganska fort ifrån dem också för att göra iordning ett nytt julbord för 60 personer i Leklandet. Försökte få Louise att stanna med mig, men hon ville gå hem.. Konstigt? haha. Jag fick göra hela dukningen ensam också, hade dock lite sällskap utav musiken!

När jag kom hem var hela rummet fullt utav pojkar, färdiglagat med Tacos (TACK, hade förmodligen dödat någon om jag inte fått mat just då, efter 8 timmar sen förra måltiden) & det mumsade jag i mig i ett naffs! Har även kört pojkarna till pizzan & tillbaka. Senare ska jag skjussa hem Fiffi & efter det, SOOOOOOOOOOOOOOOOOVA SÖTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar