måndag 6 december 2010

God Morgon!

>
Nu gick jag upp, har haft lite problem med det idag. Först gick ju Niklas upp vid 05.20, då var det ju ganska självklart att jag inte skulle gå upp, somnade om fortare än fortast. Sen vaknade jag vid tio, Linda skickade sms.. Då tänkte jag gå upp. Men sängen var så himla skön & jag låg helt perfekt inpuffad så jag somnade om & vaknade 11.18 för att.. Linda skickade sms.. HAHA! Men då tvingade jag upp mig. Så nu är jag uppe. Härlig liten story om min morgon? Fy fan va mobbat, hahahahhaha.

I alla fall, idag har jag lite att stå i.. Först ska jag äta en nyttig frukost, bäst för grabbarna att dom har lämnat grovt bröd till mig & inte det vita! Haha. Sen blir det smink, fix & så hade ja tänkt dra till mamma, göra iordning & städa Buddahs bur. Packa om mina grejer & lägga kläder i tvätten. Dax att börja använda lite stickade koftor nu faktiskt? FUCKING COLD. Så det ska jag göra innan klockan två, för då drar jag & Linda ner till gymmet, köper gymkort & skriver upp oss. Sen klockan sex blir det kalas för Ingela som fyller år idag, GRATTIS! Efter det så blir det kanske bio, med Linda & Malm. Jag har inte bestämt mig om jag har råd att bjuda Niklas ännu, plånboken får avgöra det. Men det vore mys! Harry Potter dåååååraaaa.

Hörs sen då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar