söndag 26 december 2010

Julen är över!

Hej på er. HAHAHAHAHAHA!

Nu har jag inte bloggat på några dagar, har inte haft med mig datorn till stan & har inte ens haft tid att sitta vid en dator i stort sett. Men jag kan dra en drall om min jul!

Dagen innan julafton åkte vi in till stan & hade uppesittarkväll hos Ingela på Herrhagen, jag vann inte ett piss & nu hatar jag bara bingolotto ännu mer än innan! Ingela vann en ny lott men vi andra tre, nada.

På julafton vaknade jag klockan nio utav mig själv, va fan? Det måste sitta i att man är på hel-spänn på julafton, varför skulle jag annars vakna då? Men i alla fall, jag hoppade in i duschen, tvättade håret, blåste det, plattade det, sminkade mig & you name it, sen hade vi julklappsutdelning - Jag fick en rosa gosig morgonrock av min pärla till man & en kofta utav Ingela ifrån GinaTricot, en jag tittat på & ville ha! :) Sen fick jag skjuss till farmor, fick olyckligtvis en TILL rosa morgonrock, lite badskum med svamp & tofflor! Farmor tog morgonrocken & jag fick pengar istället. Sen kom även Andreas & Linnea & det blev massa supergod julmat. På eftermiddagen blev jag upphämtad igen & åkte tillbaka till Ingela, där jag fick ytterligare paket utav Niklas mormor Barbro - höga sockor, mössa & vantar! LOVE IT. Vi körde hem Barbro lite senare & jag hoppade in hos farmor o farfar Lundh för att säga hej till min familj & sen blev det massa film & mys innan dagen var över.

På juldagen blev det att fara iväg till mammsen för att fira jul med mina henne, roggan, mormor & mina småsyskon! Där fick jag julmat, vi skypade med moster & familj borta i Thai, sen blev det paketöppning! Jag som redan har fått mina kamera utav mamma & roggan, fick bara något extra för att få paket, vilket var en mysig stor tuinka! & av mormor fick jag en tröja & vantar. & av Philip fick jag Toffeffeé extra large! MUMS. Efter ett tag drog jag till Micke (visst flänger jag bra?) där det blev ännu mera paket - rosa örhängen utav Ulle & rosa laptopskin, en myyyysigrosa filt & en rosa ljus-slinga utav Anki & Micke! rosa rosa rosa. I LIKE !
Sen blev det att fara in emot stan, fortsätta förfesten & dra på Nöjes som vi rockade rätt fint med skratt, hångel, drinkar, dans & slagsmål :) En lyckad kväll ändå. Förutom att jag hade blodstänk över tuttarna & i mitt hår! YUUUU :(

Idag vaknade jag vid åtta, mådde som en påse hundbajs & låg som i koma tills klockan var typ två, då kunde jag röra mig, äta frukost & fatta vart jag var ungefär.. UUGGH. Det blev en pizza hos Armen & sen Molkom! Nu är det Simpsons maraton & lägga in bilder som gäller!

Där har ni mina juldagar ;) Jag har ju även fått en Thailandsresa & en mobiltelefon - HTC HD2 i julklapp, så jag är supernöjd med mina klappar detta år! TACK ALLA! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar