torsdag 2 december 2010

Effektiv.

Det är i alla fall det jag skulle vilja kalla denna dag. Idag var det ju Jag & Madde som styrde dukningen, men vi fick även ha Lousie mes oss, PERFEKT! Vi var klara med allt utom halva kaffekoppsbordet när det var lunch! Så vi tog oss en välförtjänt lugn lunch - först tog jag fisk, den råkade vara kall, så jag bytte till en annan fisk & den va stekhet men smakade URRRGGHH, så jag gjorde som mina två kumpaner & tog ett berg med pannkakor, sylt & grädde! Mums filibabba.

Resten av jobbet gick fort, sen möblerade vi om lite, dukade lite mer & bärde stolar, SÅKLART! Sena bokningar, jag ÄLSKAR er............. NOT. Men vi fick hjälp utav våra starka karlar på jobbet, så det gick finnemang!
Vi var klara vid fyra & då fick jag gå hem. Pappsen kom & hämtade mig, ja hämtade mina grejer på herrhagen & nu sitter jag i mina säng & kollar på Americas Funniest Homevideos, helt ensam, pappa är på middag & borta inatt..

Nu tänker jag ta mig en varm dusch, införskaffa mig några filmer ( MOHAHA ) & bara mysa ner mig i sängen, ensam som jag är.

Hörs sen, bongos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar