måndag 20 december 2010

18.40 tåget

Shohooou, flög iväg som en kanon till mamma förut, cirka 11.30 kom jag på att jag faktiskt sov när mamma skickade sms;et om när jag skulle komma, så jag läste det igen, vilket var tur.. För jag trodde jag skulle komma tidigast tolv & i sms;et stog det senast halv tolv. Vilket den var exakt då! WOOOA. Fick typ slänga på mig byxor & springa ut till bilen, rallyköra till konsum & när jag skulle betala stog det femton jävla kärringar framför mig som sniglade sig fram för att betala..... Jag bara väntade på ett "vart är du" & pling! så kom det. Jag berättade om dom sniglande tanterna & körde sen rally upp till mammsen. Hon kleta färg i mitt kaluffs, bara utväxten då såklart, jag säger som alltid - nästa gång gör jag något roligare! haha.. Men blond är jag, jävligt blond. Som alltid (:

Efter det så åkte jag hem till Nicko, kletade lite smink i nyllet så jag såg ut som att jag levde, inte fan vet jag varför dock, men sen skulle jag börja städa & det hann jag ju inte ta tag i innan gubbarna kom hem med julgranspynt! Så det blev att pynta den & sen städa rummet, damma rummet, möblera om rummet & bädda rent sängen! DUTTIGA!
Det blev skitmysigt i alla fall!

Nu är jag trött & klockan är sju.... Hoppas det håller i sig tills sen, för idag blir det att nanna kudden tidigt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar