måndag 6 december 2010

Godnatt.

Jag skulle göra om min blogg till "julig" idag.. Alltså få lite julkänsla i designen.. Det resulterade i SVART? Hur är det möjligt. SÅ mycket är jag intresserad liksom..

Har i alla fall hunnit med födelsedagskalas & bio ikväll (: Harry Potter, som FÖR FAN inte är slut än.. Detta var ju bara någon slags "mellan" film, inte så mycket händelse & man MÅSTE se nästa. Men den va ok! Linda & Jag fick en fin skrattattack mitt i filmen också.. Det kom fram en lysande hjort i skogen & idioten kläcker;
- DET! Deeet där är hans.. Det är hans PAPPA!
& där va det kört. Det lät så sjukt kul, jag förstog va hon mena, men killarna såg ut som frågetecken & det lät fööör kul! HAHAHAHA. Sjukt kul. Japp, sjukt kul.

Nu ska jag bädda ner mig bredvid min kärlek & sova sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar