torsdag 16 december 2010

När det blåååser på månen då är det Luuuuunarstorm!

Hej hopp.

Nu sitter jag här med Niklas & Magnus, har precis ätit kyckling, ris & bea! gottigt. Idag har jag nog stressat ihjäl mig på jobbet, sara var sen & det går inte att lägga dukar på borden ensam, så jag tog tag i det hela & fixade allt i glöggen som att byta värmeljus, stora ljus, pepparkakor, mandlar&russin, skedar & muggar, gjorde iordning alla tre kaffeborden med tallrikar & muggar, fixade dukar på alla små bord, gjorde iordning "gottebordet" med duk, skedar & tallrikar, på en timma & en kvart! TURBO-ALLEX!

Idag var det i alla fall god mat, men nu är jag sådär igen att jag är jättehungrig, börjar äta... & så växer det i munnen & jag måste tvinga i mig för att jag vet att jag inte får mat på många timmar. & hur kul är Allex utan mat? Hahaha.

Ikväll får vi se vad det blir, jag vill åka pulka efter bil! Dock är jag lite halvt livrädd för det sen jag for ut över stupet när vi åkte förra vintern, men då var det ju på fastsvetsade bilsäten på en baklucka & jag kunde inte göra något åt det, åker man i pulka eller nåt så kan man ju släppa taget? Innan man störtar :D hahahaha.

Hörs da!
Dagens tips, slicka inte på fönster rutor i dessa kalla tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar