onsdag 29 december 2010

Tofifee & Cheeseballz

Idag har jag vart duktig. Idag har jag vart sällskaplig, skickat in räkningar, vattnat blommor, lagat mat åt hungrig man när han kom hem, startat en diskmaskin, fixat kattmat, gett katt mat & ska senare sätta på en tvättmaskin! Hurtbulleryck!

Allt på en gång. Nu gäller det bara att få ork till att städa rummet, men jag är inte så sugen på det, det mesta är inte ens mitt & det blir mysfaktor när det är lite stökigt.....?

Nuuuu hatar jag mig själv för att jag köpte den där Cheesballzpåsen som jag inte kan sluta äta ur & att jag har Toffifee gånger tre kartonger, i min närhet. Men, som sagt - jag har en fettovecka jul-nyår då ja får äta va jag vill, inte dricka läsk då men.. ÄTA! Sen blir det noll, så jag tycker jag är värd det!

Men jag har ätit som en häst ändå idag.
Fifan, brarä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar