söndag 5 december 2010

Sunday Update

Tjoflöjt.

Back in Molkom, efter lite mer än två veckor i stan! Skänt ändå. Idag har vi vart på Bergvik, med Micke, Ulle & Nicko. Kollat runt lite & inhandlat tå stycken julklappar till. Till Philip & Mollie. Så nu är det bara Liam utav mina syskon kvar.. Han är så liten än, så det behöver nog inte ens finnas en mening i paketet! Det vill säga, leksaker? Han skiter om ifall det är en bil eller barbiedocka, han äter bara på dom & slår dom i marken. Såååå, jag får fundera på den ett tag, om jag ska köpa det jag hade tänkt från början ;) Sen har jag endel klappar kvar, men istället för att gå ut & hysteriköpa allt på en gång så jag egentligen ångrar mig med hälften utav dem (jag är extremt noga med va jag köper till folk, avskyr när dom inte gillar det eller inte vill ha det.. Det måste även finnas en baktanke med presenten osvosv..) Så nu har jag köpt tre i lugn & ro. Jag vet dock vad jag ska köpa till alla andra, utom farmor o mormor men dom är ju ganska lätta ändå! Dom svåraste är ÖVER nu i alla fall, krångliga småsyskon! :p

I alla fall, jag kan ju inte direkt skriva vad jag handlat & några jävla uggs jävlar blev det inte heller, för dom fanns bara i storlek 42, dom jag VILL HA. Så jag tänker fan VÄNTA tills jag hittar min storlek i RÄTT färg osv osv.

Hämtade även min vinter ride hos pappsen, skönt att ha en bil!
Väldigt skönt.
Nu håller jag på att svälta ihjäl här, vart är Johanssonnaaarrnnnaaa med födan? HAHA.

Hörs da.



MY LOVE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar