torsdag 2 december 2010

HAHA hallå?

Sitter här & har kollat på Nightmare on Elm Street, den va bra men usch va ja skulle skita på mig om jag råkade drömma om Freddy Kreuger inatt. I alla fall, efteråt skulle Hellenius hörna börja & hon som pratar innan prgrammen säger "det har skett ett tekniskt fel så ni får kolla på ett gammalt avsnitt utav De okända istället.." & jag tänker "jahaaa tack för den!" Jag som ville skratta... Så börjar programmet & ett medium börjar babbla & sen säger han att den här "döde" mannen kommer närmare, uppför trappan! Jag satt på helspänn, inte för att jag tror på dom där alls, det bara blev så.. Så hoppar jävla David Hellenius upp för trappan & säger att dom måste komma ner för hans show börjar............................... -.- HAHAHAHAHA! Va fa-an. Så startade ju såklart hans program..

DAAAAH, punkd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar