tisdag 28 december 2010

HAHA, bästa kvällen på länge!

Jag är fan glad idag, även om jag inte mår på topp! Fast jag mår rätt bra faktiskt, dock ganska hungrig. Dock vill jag ha pizza. Dock dock.

Igår var det stan som gällde dåååraa! Jag & Amanda, trippade runt hela stan på en & en halv timma, fyfan. & inte hittade vi något heller, SUG-KARLSTAD! Jag hittade i alla fall tillslut en klänning, ike på rea - 600 kr! Men det får bli min nyårsblåsa & den var värd dom kronorna, för den är fin!

Vid sju mötte jag Madde, Anna & folket utanför Båten & vi trippade in där, fick drinkbiljetter & Thaimat! Jag fick en extra drinkbiljett också, så fyra gratis drinkar, en rosevin när vi kom & sen började kortet göra sitt jobb. Herremingud. Jag vill inte kolla mitt konto! Men men.

Himla massa skratt & underbart folk, tack för en bra kväll!
Anna förgyllde kvällen rätt bra med sinna extremt smarta kommentarer! HAHAHA..
Allex - Anna det är Dilba
Anna - DILEEEVAAAAA!

HAHAHAHA.. Hjelp.
Sen kom Niklas & Johan & hämtade mig & jag hann bjuda på Donken & grejer.. HJÄLP.
Jag va SÅÅÅÅÅ nära på att lägga mig på golvet & mjaua i Mickes nya kattlucka in till sovrummet när jag kom hem också, jag övervägde det verkligen! HAHAHAHA.. Varför gjorde jag det inte. Det hade vart sjuuuukt kul! För mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar