fredag 3 december 2010

Red, like my nails.

HOJT !

Nu ni, är jag hemma efter en hel dags flängande. Efter att jag fick min mobiltelefon, så drog jag & pappa på Lunch på Pascha, yummy in the tummy med lunch buffé! Jag åt fetaostgratinerad kycklingfilé, ris & sallad typ. Självklart låg det tre bitar utav deras äckligt goda bröd dom bakar där på tallriken också, mums. Efter det så drog vi till Lidl, sen vidare till Inger för att hämta min laddare & se lägenheten & hälsa på Inger & en otroligt söt sovande baby som va 1 månad gammal :p Cute.

Efter det så fick ja skjuss till stan, mötte Amanda, vi traskade runt ett tag, sen mötte jag mammsen & mormor, vi drog upp till sjukhuset & jag var där till klockan åtta. Då tog jag & mormor bussen till torget, ja följde med via mormor för att få ett par vantar & sen tog jag en kylig promenad till Herrhagen! Men det var skönt. Där hämtade jag Ingelas bil & åkte sedan hem till pappa där jag är nu. Ska ta mig en korvmacka & vänta på att Niklas har julbordat klart, det aset (as pga att jag också vill ha julmat.. nununu), sen ska vi åka till Molkom. Vad som händer där kan få bli en överraskning ;)

THAT'S THAT !

Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar