onsdag 22 december 2010

Segast!

Nu har jag kommit så långt som att jag fortfarande sitter här! Haha. Jag har i alla fall ätit frukost, duschat, flätat om håret & sminkat mig :) Men ja sitter fortfarande här & kollar runt, halvnaken & fryser arslet av mig. Varför klär jag inte på mig? Självtortyr. Jag längtar inte precis tills känslan utav alla 21 minusgrader krockar med mig i dörren, men snart åker kläderna & mössan på för att möta kylan! Undra om bilen startar? Gröna faran gillar inte heller kyla.

Sen har jag suttit här & tänkt, vad ska jag ha på mig på juldagen? Julafton är inte lika viktig, man umgås bara med familjen & dom bokstavligt skiter i ifall man har en ny klänning. Men om man ska bli på pickalurven & gå ut & rocka stan på kvällen, vad ska jag å ha på mig? Spethz hade ett hett tips om endast ett brett paketsnöre, men jag tror jag hoppar den idén! Jag har varken, skor, strumpbyxor eller klänning! Buuuhuuuu.




JOHAN AAKRE --> ⑫

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar