tisdag 7 december 2010

Som alla andra!

Tänkte att eftersom alla andra håller på med denna lista, ville jag också köra på det! Bli en i mängden likkkksom. Vet inte om man skulle börjat den första december & hållt på fram till julafton eftersom det är 24 punkter, men då bryter jag väl den regeln då & kör ett eget race.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – I min handväska
Dag 12 – Den här veckan
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Min favoritfödelsedag
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Dag 19 – Det här får mig att gråta
Dag 20 – Det här får mig att må bättre
Dag 21 – En första
Dag 22 – Mina rädslor
Dag 23 – Det här saknar jag
Dag 24 – Mina ambitioner


Ja, jag heter Alexandra Tellfors, vilket alla lär veta vid det här laget, jag är 21 år, rätt så lång & blond för tillfället. Jag bor hemma hos mina föräldrar, flyttade hemifrån, men det varade bara i ett halvår ungefär, då jag sa upp mig ifrån mitt jobb & inte hade råd att bo ensam. Jag bor alltså lite vartannat Karlstad-Molkom, mest hos min pojkvän nu tror jag, det blir att jag är där han är. Niklas heter han & är en underbar liten prick.
Jag jobbar på Nöjesfabriken i Karlstad med servering, dukning, glögg & folk! trivs jätte bra med det. På min fritid händer det inte mycket intressant, fest, vänner & fördriva dagarna är det som gäller.
Det var väl kort o gott det ni behövde veta, tror jag! :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar