onsdag 5 januari 2011

Söt naken kille Fredrik

Wiii, nu har vi vart ute & barnslat oss. Jag & Christer satt hela morgonen & letade/diskuterade om vem som kunde ha en pulka eller något att åka på... Sen efter typ två timmar kommer jag ju på att jag själv har två tefat hemma hos mammsen :) HAHAHA. Bra där! Så ungefär då anlände Fredrik hit & vi klädde på oss med en gång & pulsade genom skogen hem till mig, hämtade tefaten & gick tillbaka hela vägen... Då var jag slut. Haha! Bra tränad, usch & fy. Men det blev några åk på Ip innan vi tröttnade & begav oss emot Himlabacken! Brant, stup, stubbar & sten ! :) DÄR HAR VI GREJER!
Så vi for väl ner några gånger för den, jag åkte ner en gång & när jag kom upp trodde jag att jag skulle dö. Jag har ingen kondis :( Det är synd om mig, så dålig är den!

Efter att Fredrik hade tryckt ner sig i ett trångt hål som dagisbarnen hade grävt, lämnade vi honom där & gick hem :) haha.. Nej, men nu sitter jag & Fredrik, nermysta i soffan... Ganska långt ifrån varandra i ett varsitt hörn, vid en varsin dator & diskuterar mat. Im starving, snälla ge mig en magsäcksoperation i present? Jag hatar att vara hungrig & nu har jag kommit in i en utav mina "hungrig hela tiden" perioder. SUCK!

Denna BigMcFish skulle ju verkligen inte skada nu.. FY FAN VA GOTT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar