söndag 16 januari 2011

Jahapp!

Jag har ont i min nacke, ska jag behöva ta detta med dem på vårdcentralen imorn också? Plöööö.. Det räcker med att jag måste ta den i Molkom för att jag inte HAR RÅD att åka till stan ens.. Sen måste jag GÅ ner.. eller vänta! Funkar min bil? Jaa? eller.. Soppatorsk står väl på nästa schema i så fall, då bryter jag fan ihop.

Jag har en pojkvän som inte vill massera mig heller, för han kan inte! Han är så medlidande den där. Hade han haft ont, då hade det vart skillnad (: Naaaaaaw.
Jag hoppade ner ifrån garagetaket förut också, tack vare min käre pojkvän som stog nedanför & vrålade "kom igen nu då, hoppa! feeeega inte".. Så jag hoppade! Nu har jag en fet fläskläpp & en totalstel nacke som jag inte kan röra som jag vill. TACK!

Nog om det & nog med allt, har precis kollat på Dear John, en bra men ganska dryg film ändå! Jag tror att jag automatiskt har kommit in på kärleksfilms mani eller något, helt ofrivilligt dock, för jag trodde denna var spännande, men den var bara.. Gullig & sorglig & jaa.. Men den är ju värd att se i alla fall :)



Kunde ju självklart inte missa Solsidan förut, hahahahahaha! Jag älskar det programmet. Jag älskar Mickan, hon är min idol. - SLUTA STIRRA PÅ HENNE FREDRIK!

Nu ska jag somna in till Family Guy, det kan ju inte ge annat än mardrömmar!
HAEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar