torsdag 27 januari 2011

Det går bra nu!

Imorse ringde klockan 07.00 & jag ställde om den till 07.15 men var inte så trött så jag studsade upp ändå. Fixade mig lite snabbt, drog på mig kläderna & promenerade, DEN LÅNGA VÄGEN till Skogsbacken!
Där sov Liam, skönt. Jag satte mig i soffan & kollade på Jims värld när dom åkte iväg på ärenden & strax efter det vaknade monstret såklart. Men han va så go, när jag kom upp på rummet hade han typ vält eller något, han låg uppochner på armar & hela köret, sa inte ett pip.

Men det blev blöjbytning & när vi kom ner satt han snällt brevid mig i soffan & gasade med lite bilar medans jag glodde på Eva & Adam - fyra födelsedagar & ett fiasko! HAHAHA. Fan vad länge sen det va jag såg den! Det fick mig även att tänka på att jag måste se på Stockholm Boogie!

Vi har även lekt med Buddah, Liam älskar det djuret & han rör honom inte på något annat sätt än försiktigt med pekfingret, HAHA, såååå gullig.



Sen blev det frukost, Liam hjälpte mig att äta som vanligt & grovbröd med gräslöksmjukost brukar väl inte barn gilla? Men denna äter allt.

Nu har jag precis suttit i kö hos Alfa kassan, hur värdelöst? Dom första gångerna fick jag inte ens plats i kön & när jag väl fick det fick jag börja på 40onde plats & jag blev nästan så trött på ROBOTLUDRET som babbla att jag la på men då svarade dom :) tur att jag inte vråla något.
Fick reda på att jag ikke fått några räkningar pga jag hade betalat för mycket dom första månaderna, så jag hade två räkningar betalda & 137 kronor till godo än, WIHOO! Tackar.

& nu när jag har suttit & berättat o min morgon i detalj så kan jag lika gärna berätta att jag har ett blåmärke på handen igen! GAAAAAAAAH. Dom kommer ifrån ingenstans & dom stannar i en evighet, hur lyckas jag?

Nu ska jag rensa min klädgarderob plus städa den! Frågan är ifall jag hör när Terror vaknar i så fall, tveksamt. Vi får helt enkelt skjuta på det tills han vaknar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar