söndag 9 januari 2011

Allex ska till kyrkan.

Idag gick det riktigt snabbt på jobbet, som vanligt 05-10 ! Vi har fått riktigt mycket beröm idag också, gilla! Söta tränare & mindre söta spelare. HAHA! Grisar.

Vi packade ihop våra grejer, tog Ulles bil & drog till Molkom! Jag betalade lite hyra till Micke, han blev glad & kramade mig. Nu överlever vi i en vecka till!
Väckte en trött Niklas också, men själv har jag bara sovit två timmar inatt, så det var bara för honom att stiga upp! Efter John Tucker must die, började det ju en bra film med Heith Ledger & när vi äntligen lyckades stänga av den så låg vi & pratade i någon timma till. Eller ja, jag skrattade, skrattade & äcklades lite. Våra samtalsämen, hahahahahahaa <3

Tillbaka till nuet, vi har fixat oss skitsnygga här, duschat, målat naglarna, smörjt in mig, fixat håret, sminkat mig, tagit på mig strumpbyxor utan att ta sönder dom!!!! & typ dunkat musik. Niklas har mest dunkat musik & klätt på sig, inget nagelmålande eller så!

Så nu ska vi bege oss iväg på dop på - Liam ! <3 Efter det blir det god mat & mys. Jag kommer somna tidigt ikväll, kan jag lova. Vi har sovit sammanlagt 7 timmar på över 72 timmar, alltså tre nätter & fyra dygn. Bra jobbat? HAHAHA, va sjukt det lät.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar