onsdag 26 januari 2011

PUMPA RUMPA

Idag idag idag! Idag har det varit en bra dag. Klockan halv nio vaknade jag utav att Ulle traska omkring på övervåningen så då gick jag upp, tog mig en snabb dusch & sen åt vi en mycket god frukost.
Efter det så blev det en hurtig promenad för oss & Lillemor i kylan, men vädret var ju härligt så det var wonderbaaar.
Vi lämnade LilleMoo hemma efter promenixen för att dra till konsum & handla! Det blev väl lite gott gott, dock inget ätbart gott gott ;) HAHA. Faktiskt!
Sen blev det hem, leka frisörer & det gick väl sådär faktiskt :) Men nu är det som det är!

Till lunch drog vi i oss en varsin omelett, GOTT! Sen har det vart träning på schemat, styrketräning, cykling & lite övningar! SKÖNT.
Boysen kom hem, det blev middag, köttfärsås & spagetti, MUMS! hahaha. Sen friserade vi varandra & jag klippte Ulle & mig själv, så nu har jag ännu kortare hår! Men men.

Måste ju även tillägga att jag fick en klockan utav Mickelito idag! Wiii. En rosa, bling bliiiiing ;D Min är ju trasig, så det var en mycket bra present! Tack så mycket, i love you.



Nu är jag rätt sliten så det blir nog inte många mer knop ikväll, ska upp i ottan imorgon också, så att sova i tid ikväll kanske är en bra idé? Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar