torsdag 13 januari 2011

You are my sweetest downfall

Tjokksmokk.

Nu har jag tränat! Hahahhohohohuhhuhu. Fast inte på gym :)
Det blir ytterligare 30 situps ikväll också, prövade mig på dom imorse & gjorde hela 20 stycken! Så trettio ska jag väl klara! 50 om dagen i en vecka, sen kör jag på med 100 osv osv (: Förutom det, gymmandet med LindaSletröv & så mina dagliga promenader såklart. Har inte ätit något onyttigt än heller, bra!

Just nu vill jag bara ha den 25e, så jag funderar på att lägga mig själv i koma tills dess! Sen har jag även bestämt mig, no more BLONDE! Ska prova mig på något annat nu när jag får lön.

Så;
- Klipp & färg
- Fixa naglar
- Tatuering
- Hårförlägning
- Kanske en hårboll

Oj, detta kan bli en dyr historia. Vi lever bara en gång, mitt favvo uttryck för tillfälligt :) Oj ooooj oj.

Jag älskar min Niklas också, viktigt viktigt.
Känn dig övervakad, vart du än går.. HAHAHAHA. Shit, jag är överflumm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar