lördag 8 januari 2011

Lördagsfuck

Idag har jag & min sambo jobbat 05-10 , mycket trevligt. Efter det åkte vi hem en stund, jag somnade i soffan & hon pysslade med sitt & var ute med Moooo. När jag vaknade upp ur min koma så fixade vi oss lite snabbt & sen drog vi till Sundstahallarna & käkade Kallskänk - Rostbiff & potatissallad! Mums. Satt i VIP;en & bara öste i oss gottigheter.
Efter det så drog vi till Djuraffären, Williys, Rusta, you name it (: Råkade shoppa lite idag också & usch vad bra jag mår utav det! Köpte - ett läppsyl (lypsyl fanns i rosa så jag var bara tvungen), en parfym, tre par hotpant & ett fempack med strumpbyxor! Gilla att Fynda!

Sen blev det en sväng innan vi åkte hem, nu är vu hemma hos MooOoO.
Ikväll får vi se vad det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar