tisdag 8 februari 2011

SHAKE THE BACON !

Idag har jag vart effektiv!

Vaknade innan väckarklockan, gick upp.. WAIT. Fail? Skulle åka till stan men fick typ skotta fram min bil i 20 minuter innan jag ens kunde börja skrapa rutorna... GRRR! Väl inne i stan lämnade jag över bilen till pappa & han åkte iväg på äventyr, vilket resulterade i att jag.... Vänta? Jag har redan bloggat om detta.. HAHAHAHAHHA!
FAIL.

Vi börjar ifrån när jag gick till mormor istället, för det gjorde jag ju.. & det har jag inte skrivit om! I alla fall, jag kom hem till henne, blev bjuden på lunch (som ble min FRUNCH) & det var mega gott. Hon kan verkligen laga mat. Love it! Efter det så satt vi & babblade om allt emellan himmel & jord, sen gick vi ner på stan, mötte pappa på FROST & sen gick vi vidare på hemlighetsärenden. Jag fick mig även fyra nya BH;ar när jag nämnde att jag behövde köpa, hon är en pärla den där mormorn! <3

Sen vid fyra snåret åkte jag snålskjuss med Linda hem & vi hämta våra träningsgrejer, hann dreggla till ett halv avsnitt utav halv åtta hos mig & sen var det bodywork som gällde!

15 minuter på springbandet
100 st situps
50 st benpress
30 st benlyft
& en jävla övning som har gjort mig till bettyspagetty !
SKÖNT FAKTISKT.

Efter det så blev det Karriolvägen, en delicious köttfärsås & spagetti middag stod färdig på spisen & efter att jag mumsat den så tog jag mig en dusch & ett halv åtta hos mig avsnitt, jag är kär i det programmet! Nu sitter jag här, lallar lite & väntar på min pojkvän som är på äventyr :) Film vore, mysmosmysmos.

Här är jag;


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar