fredag 11 februari 2011

Life is wonderful..... boring!

Ja ni, nu är man hemma igen efter en trip till stan fram & tillbaka, systembolaget var destinationen! Jag hade självklart inte bara glömt plånboken, jag hade glömt hela handväskan hemma. Jag avskyr när folk bara hoppar upp & ska iväg, jag glömmer allt då..

Men nu har jag kommit hem, fått i mig mat.. Höll på att dö där ett tag! Jag tänker göra en magsäcksoperation, för nu är jag fan trött på att va hungrig. Jag åt i och för sig två sketna mackor hos mamma imorse vid tio, så jag borde fått va hungrig nu runt halv sex....

Nu vet jag inte vad som händer, fråga kan man inte heller göra, för man får inget svar & får man ett svar så får man ett "jag vet inte" så det är ju ingen idé i alla fall.

Så jag väntar, istället.
Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar