torsdag 3 februari 2011

Hahahahah, jag är inte frisk..

MIN DRÖM INATT.
Det började med att det var typ nyår.. Jag var ute med Karlstadgänget för att fira i alla fall, men när vi kom till Nöjes köpte jag en öl & någon drink. Drack en klunk & sen kom jag på att jag var skithungrig & att jag har glömt min kofta i garderoben på nöjes, så jag gick in & frågade om ja fick ta en matbit & leta efter min tröja. När jag kom tillbaka hade dom gett bort min dricka & jag blev måttligt glaaaad.. Sen va alla så otrevliga, speciellt Amanda (HAHAHA) så jag gick därifrån, men JK & Krille följde efter mig & babblade om något helt oförståeligt... I alla fall, för att slippa dom så satte jag på mig en tomtedräkt som jag hittade, alla i personalen hade en på sig & Starboys spelade på scenen.. Efter ett tag så var jag helt plötsligt jagad, jag vet inte varför men springa kunde jag INTE göra! Det kan jag aldrig, det går segt som i slowmotion..
I alla fall, ljudet försvann på scenen & alla ljudprylar stog i Rockbaren, så jag gick dit & tryckte på en knapp, ljudet kom tillbaka & alla applåderade! Precis efteråt så sprängs alla ljudprylar & alla skriker & springer.. Vakterna börjar självklart jaga mig & jag springer ut & upp på Herrhagen. Möter någon ja känner som försöker hjälpa mig, jag plockar av mig alla tomteprylar utom byxorna & vi börjar gå. Men då kommer det ju självklart en jävla gubbe i en bil & börjar vråla på mig, dra in mig i bilen & ska ta tillbaka mig till nöjes. Han hade även två hundar & ett barn med sig. Jag får cp ryck & sparkar på ratten så han voltar ner i ett dike, medans jag lyckas ta mig ur. Jag tittar tillbaka en gång & ser den ena hundvalpen titta ut på mig, så jag kutar tillbaka & tar den med mig.. Han är helt galen i bilen & barnet vettifan vart det tog vägen.. Men hunden tog jag med mig & vi springer & gömmer oss bakom en bil där vi ligger pressade när han åker runt & skriker.. (hur fick han ens upp sin jävla bil ur diket??).. Sen när han hittar mig, vaknar jag!

FINT VA :)

En sånhär valp var det i alla fall ! HAHA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar