torsdag 10 februari 2011

Flicka!

Imorse tog jag mig en sovmorgon till klockan tio & fastän jag var trött då också så gick jag upp. Klickade hem några filmer, men FA-AN va drygt det var idag. Sen tänkte jag ta mig en promenix, men när jag kollade ut så dog typ halva jag. Det snöade, inge nådigt heller.

Så jag bäddade ner mig i sängen istället kollade på en film jag hade i mina gömmor, Flicka, hette den & skulle handla om någon vildhäst. Hade inga förväntningar om att den skulle vara speciellt bra, men jag tycker att den var riktigt bra faktiskt! :) Sevärd!
& ögongodis.

Efter det så gick jag upp & vek lite tvätt, skulle plocka diskmaskinen.. Men all disk var typ full utav diskmedel så jag vågade inte ta upp något, för diskmedel är INTE bra att få i sig. Vet inte varför det har blivit så, förmodligen var den för proppad med disk, eller nåt..

Men nu är klockan 14.44 & det snöar lika mycket fortfarande, jag provade öppna dörren & den skrapade i snön rätt fint redan nu.. Stigen som folk skottar fram till sina dörrar i ett febrilt försök att komma in till huset, ligger begravd under snömassorna somär lika höga som snökanten på den äldre snön igen.. Hur det nu går till?

Ikväll ska vi träna, undra vad jag ska hitta på! För jag har sådan träningsverk i min mage att jag har svårt att resa mig, bära saker, böja mig... Lär få vandra på springbandet i en timma eller något, ockuppera! Mohaha.

Mina hörlurar är borta också, dom satt i min Ipod senast igår, då jag lånade Niklas jacka. Nu låg Ipoden på bänken i hallen, utan hörlurar & dom åker inte ur lätt, dom sitter ganska hårt. Min tippning är att Niklas (som har tjatat om att han ska köpa bra hörlurar till sin telefon ett tag nu) har lånat dem.. Men det erkände han ikke när ja skrev sms, så vi får väl se om dom "råkar ligga i jackan" när han kommer hem ;) Jag orkar verkligen inte köpa nya, onödig utgift när jag inte ens har tappat bort dem!

Jaja, det var väl allt för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar