tisdag 8 februari 2011

Solsidan

Fy fan vilket bra program, har vart lite besviken hittills, det har vart roligt men inte jätte bra. Men igår, när vi kollade på avsnitt 5 höll jag på att skratta ihjäl mig, ni har något att se fram emot på söndag! HAHAHA. Love it.

Jag har även fått igång min inbyggda webcam! Låter sjukt konstigt men den försvann ifrån skrivbord & STARTknappen & fanns ingenstans att hitta. True Story. Sen när jag pillade med datorn igår, hittade en jävla massa film & musik ifrån stenåldern, så fick jag helt plötsligt igång den! WOOAALLA! Fy fan va bra! Den suger ju & så, men jag är så trött på att ladda hem bilder eller spara & leta upp för att lägga ut i bloggen, så nu kan jag bara klicka & ni ser hur stygg jag är med en gång! Oerhört bra.

Därför bjuder jag på första i nästa inlägg, för ser ni mig nu så kommer ni få svårt att sova för all framtid :) HAHA. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar