tisdag 8 februari 2011

Klagomål !

Dags att klaga lite. För gud vad trött jag blev i förmiddags när jag skulle åka till stan.. Igår kväll gick jag ut & flyttade på bilen, sen tänkte jag att "jag skulle borsta av all snö, så jag slapp slita ihjäl mig imorn". Det gick ju bra..! När jag kom ut till bilen var det helt igentäckt igen & denna gången var det undre lagret stelnat & satt hårt. SÅ jag borstade, sopade, skrapade & gnuggade bilen i typ en halvtimma innan man kunde se ut ifrån den! GAAAAAAH. Jag hatar bara snö ännu mer än förut när sånt här händer! Jag bli tokig.
Men men.

Sen har vi dessa sjusovare på vägen, seriöst, stanna hemma.

Sen har vi Amanda, vi skulle leka idag.. Men hon skulle höra av sig när hon vaknade & nu är klockan halv ett, jag börjar bli rastlös av att sitta vänta på att hon sover men jag får se vad det blir! Hungrig är jag också & pappsen hade inget roligt pålägg. Orka sitta inne i en lägenhet när det är soool & nästan plusgrader också, JAG VILL UT ! Funderar på att gå till mormor. Så får det nog bli!

2 kommentarer: