tisdag 1 februari 2011

Shopoholic, indeed.

Fy fan, jag måste börja skärpa mig på handlarfronten nu jag! Jag har inte pengar egentligen, men när jag hittar saker på REA måste jag fynda direkt. Så farligt är det inte faktiskt, men nu har jag vart hos frissan, handlat presenter & allt det där.. Då rinner det iväg! GRR.

Lyckades i alla fall få med mig en handväska, ett diadem & ett tubtoplinne ifrån Veromoda på 70% rabatt, som jag ska ha till min midjekjol! Provade det förut & det såg kanoners ut.. Men så skulle jag dra bort prislappen & Hor-Vero har ju typ rep dom hänger fast lappen med, så jag drog sönder linnet & har nu ett hål i det... -.- ! GAAH.

Men i alla fall, idag har jag åk till stan, hälsat på Emma, väntat på pappsen i 50 minuter innan han lyckades ringa upp & undertiden hade jag ringt hur många personer som helst som skulle följa med mig & äta, men INGEN hade tid med mig :( Fy. Så när han väl kom så fick han bjuda mig på lunch - ThaiWook (: Gott. Sen blev det frissan för mig, är jättenöjd med resultatet pga det knappt syns :D HAHA. Jag sa att jag inte ville att hon inte skulle klippa så mycket på längden men ändå skulle ta bort allt slitet, det gjorde hon & det blev kanoners :) För jag har inte page & allt slitet är borta!

Sen tog jag en vända till Åhlens innan bussen gick, där hittade jag mina örhängen som jag tittade på på Arlanda! ÅÅÅÅÅH. Jag har inte råd med dom nu, men jag SKA ha dom.

Ikväll blir det filmmys & mat tillsammans med Jimmy & Natha, det har jag nog redan skrivit i ett tidigare inlägg, men då får ni en påminnelse!

Här får ni en gammal bild som får mig att känna glädje!
HEJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar