torsdag 25 november 2010

10 timmars

Nu har jag precis kommit hem ifrån jobbet, tio timmar blev det idag, goooooooott :) Dock jobbigt för fossingarna, dom är något ömma nu! Men idag har vi dukat åt alla 450 julbordsgäster, dansat omkring till Starboys repning & laddat som fan för alla gäster! Det blev stressigt som fan på slutet, men vi klara det & gästerna började trilla in. Jag & Sara som är i gluggen & serverar glögg & pepparkakor tillsammans med Starboysen (fan vilka roliga killar!) som drar "roliga skämt" i baren, fixade det ännu mer galant & det flöt på bra. Jag gillar jobbet & alla på jobbet! Funny gang ;)

Så nu myser jag ner mig i sängen, efter att ha stapplat mig hem & äter kycklingcurry & ris medans jag kollar på Robinson! Myyyyyyyyyyyyys. Sen kanske jag powernapar en stund om det inte är något bra på tv, tills Niklas kommer hem & imorn börjar jag tolv! SHIHOOOU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar